poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Makaron z cukinii z mięsem

Znudził Ci się zwykły makaron? Nie masz pomysłu jak przemycić do swojej kuchni więcej warzyw?
Makaron cukinii może być świetną alternatywą, a do tego jest bardzo zdrowy. Jeszcze szybszy w przygotowaniu niż ten tradycyjny i rozpływa się w ustach! ☺


SKŁADNIKI:

  • cukinia
  • marchewka (opcjonalnie) 
  • mięso mielone (użyłam dziczyzny)
  • papryka
  • pomidorki koktajlowe
  • smalec (użyłam gęsiego)
  • olej kokosowy/ masło klarowane
  • sól, pieprz, papryka wędzona, czosnek niedźwiedzi, kurkuma

Na rozgrzany smalec wrzuciłam mięso i wymieszałam z przyprawami, pod koniec smażenia dodałam paprykę i pomidorki. Przez ok. 15 min dusiłam pod przykryciem.
Na oleju kokosowym podsmażyłam (dosłownie 3 min) wcześniej przekręconą przez maszynkę cukinię z marchewką.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz