piątek, 31 marca 2017

Brownie z truskawkami

Kto ma ochotę na coś słodkiego ?! UWAGA UWAGA ! Podnosimy poziom serotoniny! Przygotowanie takiego ciasta zajmie Ci dosłownie chwilę, a ile radości dla Ciebie i dla bliskich.  Na przygotowanie tak szybkiego brownie znajdzie czas nawet najbardziej zapracowana osoba. Koniec z wymówkami!





SKŁADNIKI:
  • 1/2 szklanki kaszy jaglanej
  • 3 jajka
  • 3 łyżki miodu
  • 3 łyżki oleju kokosowego
  • 5 łyżek kakao
  • truskawki 
Kaszę jaglaną dokładnie wypłukałam (aż woda stała się klarowna), ugotowałam na mleku kokosowym ( można też na wodzie). Ubiłam białka. W oddzielnej misce wymieszałam wszystkie składniki i zblendowałam na gładką masę. Na koniec dodałam ubite białka. Gotowe ciasto przelałam do foremek i przyozdobiłam truskawkami. Piekłam ok 50 min w 180 C. Posypałam liofilizowaną truskawką w proszku.

SMACZNEGO!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz