środa, 24 maja 2017

Dziki sos z makaronem z marchewki

A oto zdrowa wersja makaronu bezglutenowego! Dla osób, którym brakuje makaronu a nie mogą spożywać tego w najczęściej spotykanej wersji :)

Są oczywiście makarony z mąk bezglutenowych, ale ja preferuję te warzywne!


Dziki sos:

  • mięso mielone z dziczyzny
  • papryka
  • cukinia
  • cebula
  • przecier pomidorowy (domowej roboty)
  • 4 ząbki czosnku ( pokrojone w drobniutką kosteczkę)
  • przyprawy: sól himalajska, pieprz cayenne, papryka wędzona ostra, kurkuma
  • smalec gęsi
Zmielone mięso wymieszałam z przyprawami i czosnkiem.Wrzuciłam na patelnię, na rozgrzany smalec gęsi. W międzyczasie na oddzielnej patelni usmażyłam w kolejności- paprykę, cebulę, cukinię.  Kiedy mięso było wysmażone, dodałam przecier pomidorowy i resztę warzyw. Wszystkie składniki dopieprzyłam, dosoliłam i pozostawiłam na patelni jeszcze na ok 10 min.

Makaron z marchewki:
  • 1 marchewka
  • 1 pół łyżeczki oleju kokosowego
Marchewkę obrałam na specjalnej maszynce do robienia makaronu z warzyw i smażyłam na oleju kokosowym ok 4 min.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz