środa, 22 marca 2017

Kulki mocy




SKŁADNIKI:

  • - 2 szklanki wiórków kokosowych (ja użyłam tych, które zostały mi z domowego mleka kokosowego - TUTAJ)
  • - 6 daktyli
  • - 1 szklanka: jagody goji, orzechy nerkowca , pestki z dyni, orzechy włoskie  → możesz skomponować swój ulubiony zestaw
  • - 3 łyżki pasty tahini (opcjonalnie)
  • - 4 łyżki kakao
  • - 3 łyżki oleju kokosowego
  • - słód do (smaku)


Daktyle (suszone) zalałam gorącą wodą i odstawiłam na ok 20 min. Wymieszałam wszystkie składniki i zblendowałam na gładką masę, którą odstawiłam do lodówki. Po godzinie uformowałam kuleczki i obtoczyłam w sproszkowanym buraku suszonym połączonym z ksylitolem. Można je obtoczyć również, np. w wiórkach kokosowych.
Takie kulki idealnie sprawdzą się jako przekąska po treningu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz